ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

неделя, 15 юни 2014 г.

ПО ПОВОД НОВИНАТА,ЧЕ ПЕНСИИТЕ СЕ УВЕЛИЧАВАТ

 С ТРИ ЛЕВА, ПАРДОН, С ДВА И СЕДЕМДЕСЕТ СТОТИНКИ...

И тъй като дори нароилите се пенсионерски вестници, някои от тях и с ужасяващи реклами на свръхлуксозни яхти, не надигнаха глас, наложи се пак моя милост, глупаво и вече нетърпимо за някои, да напише няколко думи за това позорно явление - контролираната мизерия в България и "любовта" на българските синове и дъщери, уникална в света, към родната им кръв, тоест към тези, които са ги създали и отгледали...

Докато съществуват подобни "пенсии", нещо чудовищно в днешния 21 век, България не може дори и да помисли,че е нормална страна.
Но на кого ли му пука...
Големият Стефан Хесел, когато преди години разговаряхме и ме попита за пенсиите у нас, след отговора ми дълго, дълго ме гледа...
После този достолепен мъж, родоначалникът на движението "Възмутете се", само промълви:" Много ме огорчихте, г-н Райков, много...Та аз мислех българите за нормални хора...А нормален ли е човек, който позволява така да се гаврят с родителите му?"
Нищо не му отговорих.
Хайде, отговорете му вие, "патриоти" български, дето лягате и ставате с думичката - България, България...
Но вземете под внимание, че той, великият хуманист, вече е там, Горе,където,рано или късно, ще отидем всички...
И вие, с луксозните яхти и парчетата лед вместо сърца...
От Там, да, от Там няма спасение...
Всъщност това е единствената утеха на оскърбените и и унижаваните цял живот.
Но каква само утеха...

Димо Райков

Няма коментари: