ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

сряда, 10 юли 2013 г.

ЕДИН БЪЛГАРСКИ ПИСАТЕЛ НА ОФИЦИАЛНИЯ САЙТ НА ... ГОЛЯМАТА СИЛВИ ВАРТАН



Е, подобен факт си заслужава да се "поперчи" човек, нали? Да бъдеш не къде да е, а в челната страница на официалния сайт на... Силви Вартан!!! Хубаво признание...
Е, след това публикуване май всеки момент ще падне тази чудна снимка, на която сме със Силви Вартан по време на посещението на Саркози през 2007г. в София, пред "Ал. Невски". Снимката е направена от Ромео Чолаков чак от стълбите на храма с неговия супер апарат... Тази снимка стои вече години наред, и то на челната страница на официалния сайт на Вартан и е взета по всяка вероятност от моите блогове "Paris, mon Paris..." или "Директно", а може би от книгата ми "БГ емигрант в Париж", където я има.
Книгата съм я подарил на Вартан по време на една от нашите срещи в Париж, тя тогава ми даде нейната "Между светлината и мрака"... Каза ми - "Димо, Вие знаете, аз говоря български, но не мога да чета..." Нищо, казах й, някога ще Ви я прочета...Такива ми ти работи... Хубави спомени...
И като се видим, макар и рядко, тя винаги се сеща за тази снимка, за разговора, който водихме тогава - ставаше дума, всъщност аз, нали съм си приказлив, говорех повече, за оная чудна Вартан в началото на демокрацията, за оная "бяла" птица, която пя в НДК.. .И препълненият салон плачеше... Да, оная демокрация, която мислехме така тогава, бе почти дошла. А се оказа...
Фотографът е запечатал тъкмо моя жест, когато й разказвам за този неин концерт и соча с ръка към НДК...
Съжалявам, но завистниците би трябвало да знаят какво значи това - да бъдеш на челната страница на официалния сайт, защото тя има много сайтове, на една велика личност, чиито поддръжници са милиони по света... И какво значи това за България...
Да, същата България, чиито управници, които и да са те през тези години, аз критикувам, заради което някои ме наричат "предател"...
Така че - "предател" със Силви Вартан... Е... Ама сега вече може и снимката за "изхвръкне"... Да, все ще се намери някой, който да "обгрижи с любов" нашенска и това слънчево за мен, а, оказва се, и за Вартан, нещо... Толкова вече съм се напатил...
Всъщност историята на тази снимка, а и текст за посещението на Саркози имам в моята книга "БГ емигрант в Париж". Там имам и голям текст за най-голямата стачка в новата история на България - учителската... Да, там, за седянката, сещате се... Виждате, приятели, значи и ние сме се борили, само че доста по-рано... Когато не беше толкова лесно и ... безопасно..


.http://forum.lixium.fr/d-1854461667.htm

Няма коментари: