ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

вторник, 1 април 2014 г.

ДИМО РАЙКОВ - " ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА" ОТ 11 АПРИЛ ПО КНИЖАРНИЦИТЕ

МОЯТА КНИГА " ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА" ТРЪГВА КЪМ ЧИТАТЕЛИТЕ НА 11 АПРИЛ

Ето, сега получих от издателството и корицата... Много е хубава! Художникът Георги Станков е художник на всичките ми корици на изданията в "Хермес". И винаги "хваща" онова, което съм искал да внуша. Така е и сега. Странно - аз сам бях приготвил като елемент от корицата един "профил", който ми направи български художник на Монмартр - не зная дали всички от вас се сещат за  тези "профили", който е бил на Монмартр е наясно, там наши и македонски художници правят тези "профили" в черно, те са техен "специалитет", изрязват ти профила с ножички. И каква бе моята голяма изненада, направо се стреснах, когато се оказа, че почти подобно решение на корицата е направил и Жоро, че и улучил точно и цвета, който аз исках...Странни неща... Но те стават не за първи път с мен. И винаги ми носят радост. Дано така да бъде и сега! 

Ето и "характеристиката" на моята нова книга, както и анотацията на задната корица...





Всичко от Автор: Димо Райков
Всичко от Издател: Хермес 
Година на издаване: 2014 г.
Обем: 216 стр.
ISBN: 9789542613299
Корици: меки
Наличност: ПРЕДСТОЯЩА
Категории: Публицистика, хуманитаристика
Тази книга е един вик – какво става днес с нас, 
българите? 
Един вопъл за обич. Но обич преди всичко
 към себе си. 
Защото как ще обичаш другите, когато ти
 сам себе си не обичаш? 
Как и защо толкова е оскотяла душата ни? 
Как така при досега 
с нормалния свят у нас се завихрят 
ненормални усещания?

И още, и още въпроси за нас, българите
 – било в родината, било в странство, днес. 
И опит за отговори.

Няма коментари: