ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

петък, 3 декември 2010 г.

СОЧНИТЕ ГЪРДИ НА ФРЕНСКИЯ ПРОТЕСТ

Онзи ден по телефона ми се обади приятел от България и казва:
- Димчо, какво толкова хвалиш франсетата, те са едни расисти, ето сега са приели закон срещу бурките. Абе това ще предизвика взрив, ония, арабите, ще ги изтрепят.
Нищо не му отвърнах на моя приятел. Порових се из интернет и отговорът дойде сам, по парижки. В лицето на една снимка, която е използвана да онагледяване на протест срещу новия закон.

Ето, споделям я с приятеля, но я споделям и с вас.

Убеден съм, че допълнителен коментар не е нужен.
Да, това е моят „отговор” и на моя приятел, и на всички нашенци, които много са „загрижени” за проблемите на Париж. Без да съзнават в каква абсурдна страна те самите наистина са принудени да живеят…


Е, не се притеснявайте, погледнете тази снимка, по-смело, де! Виждате ли някъде злоба, оная толкова позната и толкова изпепеляваща ни страст… Която вече двадесет години демонстрираме, докато „ония”, срещу които се”пенявим” продължават да си крадат като за световно и да си пълнят гушите на наш гръб.
А нормалните хора в нормалните държави ето как показват, но и много често решават, за разлика от нас, своите проблеми.


Те такива ми ти работи, наистина парижки…

Няма коментари: