ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

сряда, 7 януари 2015 г.

ПАРИЖ Е ВЦЕПЕНЕН - 12 МЪРТВИ ПРИ АТЕНТАТА ПРЕДИ ТРИ ЧАСА...


Градът на светлината, този мегаполис, в който дневно пребивават по около 12 милиона души от цял свят, помръкна.
Такава плътна и всепоглъщаща тишина, примесена с тъга и потрес, не съм усещал досега в този толкова весел град.
Вцепенен съм - от четиримата вече идентифицирани колеги аз съм разговарял с двама, Шарб и Кабю... Търся в момента визитката на винаги усмихнатия Шарб, той толкова се радваше, че съм българин...Срещнахме се пред парижкото кметство преди две години, беше на митинг, мисля,че бе срещу расизма.
Искам да се обърна към някои български влиятелни личности - не си играйте с огъня на омразата, заради евтини пиар-ходове! Днешните хора сме орисани да живеем, искаме или не, заедно. Просто светът на 21 век не може да бъде друг. Омразата ражда омраза! И страдат невинните...
Трябва да се научим да обичаме първо себе си, за да можем да уважаваме и другия. Това послание научих от краткото си, но толкова силно приятелство с големия Стефан Хесел, родоначалника на световното движение " Възмутете се!" Това послание сега, в тези ужасни мигове, го изпращам и към вас, моите сънародници...Не се мразете, обичайте се! Или поне пребройте до десет, преди да започнете да мразите. Умолявам ви!
Няма нищо по-страшно на този свят от това да виждаш как момичетата и момчетата от Червения кръст водят близките на убитите невинни към техните мъртви...
Димо Райков
Париж

Няма коментари: