ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 29 януари 2015 г.

ЯСЕН МЕСЕЦ ВЕЧ ИЗГРЯВА...

ПРИЯТЕЛИ,ХАЙДЕ ДА ИЗВИКАМЕ ТВЪРДО И ПО БАЛКАНСКИ:
АЗ СЪМ СТРАНДЖА!
Хайде да загърбим най-после тези нашенски партизански нрави! Хайде да застанем най-накрая на барикадата - запазилите все още усещането си за въображение и чувствителност срещу продажните мекерета и техния слугинаж.
Вижте нарязаните трупи, това е грозна и отвратителна картина, която е срам за България!
Ще допуснем ли това престъпление да продължава!
Да подкрепим кмета на Малко Търново и вестник "Електронен вестник", публикувал пръв по-долу публикацията.
ХАЙДЕ ДА СЕ ПРЕБРОИМ!
АЗ СЪМ СТРАНДЖА!
Един български писател от Париж подкрепя кмета на Малко Търново Сеч в Странджа. Снимка: Илиян Янчев Странджа умира… Това го видях с очите си и усетих със сърцето си за последно миналото лято. Да ви кажа ли как се чувствах тогава. Само това ще спомена - аз съм ...
E-VESTNIK.BG

Няма коментари: