ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

петък, 2 януари 2015 г.

ЕДНА ИСТИНСКА КЛАСАЦИЯ, ПОСЛЕДВАНА ОТ ПОРЕДНОТО ОГОРЧЕНИЕ...


Добре, че имам читатели, които навреме ме информират, иначе и тази класация щях да пропусна. Моят текст за мача Кличко-Пулев, по-точно за това как трябва да се държи един истински спортист и човек, текст, който предизвика толкова емоции и заради когото бях доста охулван от господата "патриоти", се нареди категорично на второ място от всички публикувани в този сайт материали.Цели 30 хиляди души са го прочели само на този сайт, а в действителност читателите му са вече 32 хиляди. А като се вземе под внимание,че той бе препубликуван от моята страница и от редица други големи сайтове, издания, колеги блогъри, във фейсбук и тъй нататък може да се предположи колко души са се докоснали до него. Дано да е било за хубаво. Дано повечето да са разбрали моето послание.
Това е оценката на читателите! Винаги съм казвал, че тя е най-меродавната и хубава награда за писателя.
И само няколко думи за... огорчението, което ми донесе този текст. Поредното огорчение... Не става дума за псувните и обидите, които "гарнираха" вниманието на някои читатели. А за отношението на същия този сайт, направил тази класация. Ще бъда кратък. Просто вече не мога да си причинявам възстановяване на поредното огорчение и унижение. Бях поканен любезно да пиша в сайта. Приех условията. Всичко започна добре. Но след няколко дни видях,че се появява едно име, което често се появява там, където съм и аз. И понеже съм гърмян заек, понеже зная "нравите" на ония, които определят "атмосферата" и "законите" на бг-литературата, у мен се появи съмнение. Е, само след дни то се потвърди. Сътрудничесвото ми бе прекъснато под предлог, че сайтът нямал средства. Как така няколко дни преди това имаше, а сега изведнъж...И дали за същия този колега, който се появи след мен няма средства? Попитах шефа на сайта, отговор, естествено, не последва. Което не попречи някои от текстовете ми да бъдат използвани като идеи и начало на многодневна кампания, както и споменатия колега да продължава и до днес да пише, да, сигурен съм, че за него няма да има проблем със средствата.
Бях решил да си замълча. Пак. Но вече наистина човек не може да издържа на всекидневните "събития" от този вид. А и в края на краищата имам поне тази възможност, да "изокам". Въпреки че някои искат и нея да ми я отнемат. Да, в България всичко е възможно. Щом не вървиш по правата линия, нали? Щом само критикуваш, щом търсиш истината, независимо от партизанщината, щом не си в дадената и "указана" Схема...
Да, само в България може да съществува подобно нещо - автор с текст, прочетен от десетки хиляди, да бъде низвергнат заради друг с текстове, които са трийсетина пъти по-непопулярни. Да, България...
П.П. Първият линк е от класацията. Вторият е от моя текст, който може да намерите и като кликнете върху класацията.
За по-малко от една година читателите на „Площад Славейков“ поставиха рекорди, неподозирани за медия, специализирана в областта на културата. Появихме се на 24 май и за шест месеца посетителите на сайта надхвърлиха...
PLOSHTADSLAVEIKOV.COM

Няма коментари: