ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

петък, 2 януари 2015 г.

НАГРАДАТА НА ПИСАТЕЛЯ, КОЯТО НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ПЛАТИ, НО И ДА Я ОТНЕМЕ...

ДА СМЕ ЗАЕДНО, МОИ ЧИТАТЕЛИ,  И ПРЕЗ НОВАТА 2015 ГОДИНА!
Какво по-хубаво от това потокът с положителна енергия от онова, което читателите са прочели от теб и са поели от текстовете и книгите ти, да не секва и през старата, но и през Новата година! Ето, поредното писмо...

Благодаря, приятели! Кой писател не би искал да започне годината с подобни думи на читатели! Да сте живи и здрави!
Diana Miteva
За много години, господин Райков! Желая ви здраве от сърце и нека красотата във вашите слова никога не секва! Бъдете все същия вълшебник, който омагьосва читателя още с първите редове в своите книги! Да ви е честита и успешна новата 2015 година! Нека все така усещаме, ние, читателите, вашата сила, чрез енергията, заложена в думите Ви!

Мариана Лазарова За много години, Г-н Райков! Бъдете жив и здрав, вие и вашите близки! Благодаря на фейсбук, че ме срещна, макар и виртуално с Вас и Вашите книги! Вашето перо срещу несправедливостите е неуморимо. Благодаря Ви, че ни будите! Успешна творческа година!

Г-н Райков, продължавайте да ни радвате с плодовете на Вашия труд - Вие и Вашите близки - бъдете живи и здрави! Поздрави от САЩ

Irena Mayerhofer Весело посрещане на новата 2015 година г- н Райков! Здраве и късмет! Продължавайте да бъдете " народен будител"! Желая ви щастие!

Militsa Petrova Димо, бъди жив и здрав ти и семейството ти!!! Добре, че има "Човеци" като теб!!! Весели празници!!!

Canka Petrova
Напоследък се опасявах, че след Хайтов и класиците майстори-художници на българското село и природа не се срещат.Тази вечер изпитах такава гордост и носталгия по онези "неземно красиви и омайващи места",каквато отдавна не съм имала щастието да преживея.Благодаря ви от сърце за думите-пендари ,за вярята -байряк и за топлата обич-огнище!Не се гаси туй,що не гасне!Прегръщам ви от един град-вековен и романтичен,в който винаги можеш да се спасиш и да се вдъхновиш.
Христина Гончева
Господин Райков,Аз имам щастието лично да познавам Златина и Христо.Това са чудесни хора.Истински,добри българи,които като Вас обичат родния си край и милеят за Странджа.Когато си с тях,имаш чувството,че ти заемаш специално място в сърцата им. Аз не съм от Стоилово,но всяко лято прекарвам там в къщата на моите вече починали свекър и свекърва. Сега тя е наша.Прав сте за магията на Странджа.Обичам тази планина и хората. Когато чета всичко, което пишете за този край, стопляте душата ми, и имам чувството,че лично Ви познавам. С уважение.
Georgi Zagorov
Blagodaria vi za priatelstvoto v FB.Tova e chest za men,vash otskoro otkrivatel i vazhiten ot knigite vi chitatel.Bulgaria triabva da se gordee che vi ima!
Aneliya Prodanova
Господин Райков, благодаря Ви за приятелството! Баща ми ми изпрати Вашата книга-"Диагноза:Българин в чужбина" и веднага ме плениха разказите Ви и истината в нея. Желая Ви весели празници и да продължавате все така хубаво да пишете!
Стоян Костов
Купих си днеска "Диагноза : Българи в чужбина",и почнах да я чета. Купих я
от Панагюрище, на гости сме у бабата и дядото,и влезнах в единствената книжарничка тука,гледах много други книги, но тази духовно ме привлече.
Svetlana Krasteva 
Здравейте, просто искам да Ви поздравя за всичко, което ражда перото/ клавиатурата Ви. И днес с думите за Стоилово, и преди с разказа за майка Ви, така дълбоко бъркате в душата ми, че искам да Ви се поклоня, благодаря Ви, че Ви има и пишете така...Успех и весели празници!
ЕДИН ХУБАВ ПОДАРЪК ОТ ИЗМИНАЛАТА ГОДИНА...
Изминалата година, по-точно моят юбилей през нея, ни даде възможност да се "преоткрием" с поетесата и литературен критик Анжела Димчева Нейното "документиране" на тази моя среща-разговор, продължила над три часа в книжния център "Гринуич" на булевард "Витоша" на 22 август е оня мой "подарък", който безкрайно ценя. А думите й, изпратени като съобщение по фейсбук, по повод на разказа ми "Помен за мама" и книгите ми ще ме топлят цял живот и ще ми дават надежда, че все пак и в България не всичко е завист и омраза...
АНЖЕЛА ДИМЧЕВА
Ти си непоправим талант... Един ден ще си класик! ДАНО ПО-СКОРО ВСИЧКИ НАШИ ХОРА ТЕ ОЦЕНЯТ."
Благодаря, Анжела, ти направи изминалата година хубава и за мен...
Първа взимам автограф (всички ми завиждат!) от писателя Димо Райков по време на неговото юбилейно тържество - 22 август 2014 г. в книжарница "Гринуич".

КРАТКО, ТОЧНО, ОТ СЪРЦЕТО...И ТО ПОЧТИ ВСЕКИ ДЕН...
МОЛЯ, ОБРЪЩАМ СЕ КЪМ НАЗНАЧЕНИТЕ ПИШЕЩИ, ЗАПАЗЕТЕ ЗА ВАС ПАРИЧКИТЕ, КОИТО ЕДИН НА ДРУГ МНОГО, МНОГО ВИРТУОЗНО И, РАЗБИРА СЕ, С БЛАГОСЛОВИЯТА НА "ОНЯ", СИ РАЗДАВАТЕ.
НА МЕН ТОВА ПО-ГОРЕ МИ СТИГА...
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ МОИ ЧИТАТЕЛИ, НА БЛИЗКИТЕ ИМ ХОРА, КОИТО ТЕ ОБИЧАТ! И ДА Е ЧЕСТИТА НОВАТА 2015! ГОСПОДИ, КОГА Я СТИГНАХМЕ И НЕЯ? ДА Е НА ХАИРЛИЯ!
ВАШ:
ДИМО РАЙКОВ


Няма коментари: