ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

събота, 5 декември 2015 г.

ПАРИЖ, МОЯТ, НАШИЯТ ПАРИЖ...
Първото ми представяне във Френския културен институт в София... Още е пред очите ми препълнената зала. Спомням си и как през цялото време посланикът на Франция, г-н Етиен дьо Понсен, стоеше прав на входа на залата. Това ми стига...
Вижте, прочетете и моите думи към Париж, произнесени тогава, преди толкова години. Това е моето първо обяснение в обич към този единствен в света град-човек...
Можете да прочетете и други страници от този мой блог за любимия град. И ще видите, дори и хронологически, как аз достигам днес и до най-новата си книга " Париж- радостта от живота...", която, колко е странен Животът, нали, завърших само няколко часа преди ...атентатите...
Димо Райков
FR EN BG ,,,,,,,,,,,,,,,,, ИМАМ ОЩЕ ЕДИН БЛОГ: ДИРЕКТНО http://dimoraikov.blogspot.com/ ,,,,,,,,,,,,,,,,,, ВИЖТЕ ФИЛМА ЗА П&#10 ...
DIMORAIKOV.SKYROCK.COM|ОТ DIMORAIKOV

Няма коментари: