ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 9 март 2017 г.

"ЛЕВСКИ" - ЕВРОПЕЙСКИ ШАМПИОН


Това е българска гордост!
КЕШ за "Левски", КЕШ за България!!!
Колцина го знаят това?
"И сме най-красиви, и сме най-добри!"- а пък това бе девизът на този голям отбор.
За мен има тук и личен момент - от дълги години аз и съпругата ми сме семейни приятели с капитанката на тима Силвия Германова и нейния съпруг д-р Жан-Пиер Сервети.Силвия живее с чудесното си семейство в Марсилия, тя е уважавана френска жражанка, която никога не забравя своята родина и,радбира се, своя "Левски". Киновете й - двама богатири, завършили в канадски големи колежи са и състезатели по водна топка, те са нейната гордост заедно със златните медали от Шампионската лига и Европейското първенство, както и сребърните от Олимпиадата, които Силвия пази като ценицата на окото си...
На снимката тя е първата вляво, права -№ 14, на първия ред над седналите й колежки.
Българска слава...
Ето, това е. А не измислени патриотарски възторзи, рожба на нечии измишльотини...
Честото, Силве, честито, български шампионки!
Да, "И сме най-красиви, и сме най-добри!", нали?
Димо Райков
BBALL.bg е новинарски сайт посветен на новостите от баскетболния свят
BBALL.BG

Няма коментари: