ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 28 март 2013 г.

ЗАЩО БЪЛГАРИНЪТ МРАЗИ ЕМИГРАНТИТЕ?




Ще помогне ли президентът на протестиращите...



Първото питане е въпрос, на който не мога да си отговоря вече години наред.

Но се успокоявам, защото зная, че българинът обича да мрази и... себе си...

Пред...и часове една особа, която вместо снимка на профила си на страницата във фейсбук има... куче, ме обиди, заявявайки, че щом живея в чужбина, нищо не съм знаел за битието, тоест теглото на българина и според нея протестите сега били преврат на БСП...

Какво да спориш с такъв човек? Просто усетих лошата енергия и...

Но съвсем случайно друг мой почитател ми писа днес, че и сега препрочитал някои мои книги, особено "парижките", както и други материали. Защо, попита ме той, Вие скромничите, та Вие с книгите си още от години имате голям дял в пробуждането на протестиращите...Та вижте как чак сега уж изтъкнати политолози, социолози, журналисти започват да говорят и пишат за това, например, за контролираната мизерия в България, за липсата на морал и солидарност, за ужасните пенсии, за геноцида над българина... И тъй нататък...

Замислих се - да, кому е нужно скромниченето, след като наистина от години се бориш принципно за неща, които чак сега издигат като лозунги на улицата... Още повече, че аз и семейството ми сме платили достатъчно за това мое "своеволие"...

Човекът ми посочи и този материал, публикуван в Ел. вестник още през януари...

Всъщност препубликуването му по-отдолу е и своеобразен мой отговор на особата...

А и въпрос-предупреждение към протестиращите, които аз подкрепям още от първия ден - нима мислите, приятели, че този човек, президентът, а и тези около него, ще ви помогнат и ще променят България?

Та те имат друга България, тяхната България не е вашата... Та в нея вие умирахте всеки ден по малко...

Аз, например, си спомням, как, дошъл в Париж още като кандидат-президент, Плевнелиев убеждаваше французите, че всичко в България е супер...

И сега очаквате от него да промени нещата?

Разбира се, пак продължавам да мисля и защо българинът толкова мрази емигранта, тоест ... себе си...

Защото нима той, българинът в България, не е емигрант в родината си...

Та нали заради това младите излязоха на улицата...

Да си върнат нея, тяхната България... Която ония, "подкрепени" от нашето мълчание, им я бяха отнели...



http://e-vestnik.bg/16519

Няма коментари: