ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 28 март 2013 г.

БЪЛГАРСКА КНИГА - В NATIONAL LIBRARY НА АВСТРАЛИЯ...






Досега имах информация, че двата ми романа "Писма до мъртвия брат" и "Пансионът" се намират във фонда на 12 от най-големите библиотеки в света...

И ето сега разбрах, че сборникът ми с разкази "Мигът на невестулката" е включен в каталога на National Library на Австралия в авторитетния раздел "Колекция". Български писател, българска книга - такова признание...

Е, то и досега не можех да се отърва от бг-"доброжелатели", ама сега пък...

http://catalogue.nla.gov.au/Record/1360168Afficher la suite

Migut na nevestulkata : razkazi / Dimo Raikov
National Library of Australia

catalogue.nla.gov.au

Available in the National Library of Australia collection. Author: Raikov, Dimo; Format: Book; 101 p. ; 20 cm.   П.П. Току-що ми писаха по фейсбук, че в Конгресната библотека на САЩ имало шест мои книги в онлайн-издания и една в традиционен книжен вариант...

Няма коментари: