ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

събота, 19 октомври 2013 г.

ПАРИЖ ВРИ И КИПИ

" НЯМА ПО-СЛЯП ОТ ТОЗИ, КОЙТО НЕ ИСКА ДА ВИДИ..."

Да, кълбото по този случай във Франция непрекъснато усилва своя ход... Медиите "гърмят", изпратили са специални кореспонденти в Косово, открити студиа нищят темата за емиграцията, за толерантността... Вътрешният министър е притиснат, правителството - също... Дават по телевизиите цялата мизерия на тамошния живот в Косово... Учениците, макар и вече във ваканция, непрекъснато увеличават своя брой по улиците... Париж кънти - не на расизма, ние сме страната на свободата и на любовта между хората, ние не сме земята на експулсирането!
Да, в Париж...
А мен снощи една дама-нашенка ме пита - г-н Райков, Вие българин ли сте? Защо? Защото просто съм дал картината на онова, което става сега в Париж...
Да, "Няма по-сляп от този, който не иска да види", нали?

http://e-vestnik.bg/18921/mladostta-na-frantsiya-udari-plesnitsa-na-roditelite-si/

Няма коментари: