ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

неделя, 24 ноември 2013 г.

ПОРЕДНАТА ГАВРА С МАЙКИТЕ

НОВИНАТА НА ДЕНЯ - ПОРЕДНАТА ГАВРА С МАЙКИТЕ

Факт било вече постановлението, с което на пенсионерите ще бъдат давани по 50 лева, тоест, 25 евро, коледни добавки!?!

Да, няма такава гавра никъде на друго място по света!
Няма такъв срам!
Няма такъв официално оформен геноцид на синовете към майките! Но дали някой ще надигне глас - хеле, пък от тях, "умните", "интелигентните", повиваните с дантелените пелени... Които сега ми говорят за нов морал.
" Нов морал" при това страшно явление - пенсия от по 50 евро на месец...
Кой и как ги е раждал тези хора...
Като онова мучащо същество-уж писател, което онзи ден каза, че в България нямало проблем с бедността и чиито думи бяха препубликувани в знак на харесване от сума ти народ, в това число и от ... баби-гурбетчийки...
А иди след това и казвай, че няма сбъркани хора...
50 лева коледна добавка... Значи 25 евро...
Най-ниската надница във Франция, на която се съгласяват да работят най-ниско квалифицираните бг-строители отдавна не е по-малка от 70 евро,тоест 140 лева, но на...ден!
НА ДЕН!
Никога и на никого няма да повярвам, че мисли за народа, щом съществува такава гавра!
Първото, което трябва да се премахне, е страшната бедност! Тази жестока КОНТРОЛИРАНА МИЗЕРИЯ!
Онзи ден говорих с една етиопка. И тъй като мислех, че Етиопия е една от по-бедните страни от България, споделих с тази жена какви пенсии взимат българите.
Онази ме изгледа като че ли съм същество от друга планета...- А, няма такава бедност у нас, каза ми, бяхме бедни, когато имаше война преди години, но сега вече не. А пък в сравнение с вас сме...
И си тръгна.
И ме загърби...
Представяте ли си какво значи в тези мигове да си българин...
А вие продължавайте да си говорите, че сте "богати", че сте "велики", че сте "патриоти"...
50 лева, тоест, 25 евро...
Нещо у вас не изтръпва ли!
Нещо съвсем мъничко, поне частица от вас...

Димо Райков
Париж
1

Няма коментари: