ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

неделя, 24 ноември 2013 г.

В БЪЛГАРИЯ ВСИЧКО Е ... НЕВЪЗМОЖНО...

НЕВЪЗМОЖНО Е И ПАДАНЕТО И НА СЯНКА НАД РАХАТЛЪКА НА "БОГОИЗБРАНИТЕ"...

Току-що прочетох един коментар във Фейсбук.
Препубликувам го без никакъв коментар. Всъщност има ли нужда от какъвто и да е коментар. В една страна, където безсрамието е ... начин на живот...
И където на култова почит е народната "мъдрост" - " Преклонена главица сабя не я сече"...

" •Отговор•Споделяне › 
Аватар
• преди 2 часа
Всеки път едно и също, здравната система куца, висока престъпност, няма детски, няма възможности, няма пари, аз съм на 29 години и цял живот ги слушам тези неща, цял живот някой ме кара да свикна с това и да го приема за нормално, "невъзможност" е името на моята родина!"

Няма коментари: