ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

неделя, 24 ноември 2013 г.

ТАРИКАТЛЪКЪТ НА ОПЕКУНИТЕ



Вижте докъде им стига "борбеността".
Напоследък едно име с "хъса" си се наложи сред преподавателите-"защитници" на студентите. Той участва редовно по медиите и "скача", както едно време "скачаха" Михаил Неделчев и Александър Йорданов...И понеже съм гърмян заек, и понеже от опит зная,че тези, които най-много кряскат, всъщност са ..., хайде да не казвам какво, гледах изявите по медиите на този господин Таков със съмнение.
И ето току-що на какво попаднах във Фейсбук.
Онемях - значи този Таков, този "велик" защитник на студентите, когато трябва да избира между думата ня студента и на ректора, избира тази на... ректора...
Всъщност думата на този, срещу който той е ...
Прочетете внимателно и вижте какво всъщност представляват тези тарикати, които използват борбата на студентите, за да трупат червени точки... И се замислете... За кой ли път... И продължавайте да ги търпите... Тях, тарикатите...

Plamen Legkostup
Моля! Благодаря!
От блога на ..:: Christian Takoff ::..
"Mea permagna culpa, 17.11.2013
След разговор с Ректора на Великотърновския университет проф. Пл. Легкоступ по повод мое изказване в тазвечерното издание на bTV Репортерите (17. ноември 2013) – че окупиралите ауд 321 на ВТУ са заплашвани от Ректора – заявявам следното:
- казаното от мен е резултат от сляпо доверяване на казаното от студент от ВТУ, когото не познавам лично;
- не съм проверил твърдението му, а направо съм го разпространил по максимално публичен начин;
- Ректорът днес ме увери, че не е заплашвал никого;
- вярвам на Ректора;
- искрено съжалявам за разпространяването на непроверена информация;
- ИЗВИНЯВАМ СЕ НА РЕКТОРА НА ВТУ „Св. св. Кирил и Методий“ за твърдението си, че е заплашвал студенти."

Няма коментари: