ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

понеделник, 2 януари 2017 г.

ПАРИЖ ПОЗДРАВЯВА СОФИЯ...

ПАРИЖ ПОЗДРАВЯВА СОФИЯ...
Париж-Триумфалната арка...Първата секунда на Новата 2017 година...
Лично мен ме порази и това, че върху Триумфалната арка вървеше и надпис на чист български език - "ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА"...И премалях - толкова малко са по широкия свят случаите на добро отношение към моята страна...
И в този миг, нали съм си българин, аз се сетих как преди няколко години при първото й идване в България на моята внучка, когато влязохме в едно заведение и тя по навик поздрави с "Бонжур", един нашенец, по всяка вероятност голям "патриот", сряза моето момиченце:"Тук няма "Бонжур", "Монжур", тук е България, тук има само "Добър ден"...И Диянка се разплака... А оня победоносно прие поздравите на компанията си...
Спомних си и каква вълна от простотия се изсипа в българския фейсбук по време на Европейското първенство срещу Франция, особено след победата й над Германия...И настръхнах отново...
"ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА" върху Триумфалната арка...
В такива мигове е хубаво да си българин...
Димо Райков

Няма коментари: