ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

понеделник, 2 януари 2017 г.

ВЕСЕЛА КОЛЕДА И ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО!


Весела Коледа, приятели!
Моето добро усещане днес е към всички, нека не ми се сърдят и тези, които може би съм разочаровал понякога с критиките си, те са от сърце и заради България... Оная България, която всеки от нас, родил се българин, носи винаги в себе си, независимо от това къде по този иначе широк свят се намира...
Поне в тази божествена вечер да дадем мъничко нежност на близките ни хора и на нас самите.
Да, да дадем от онова, което толкова ни липсва...
Обиколил съм доста свят, срещнал съм се с много българи у нас и в чужбина. И съм усетил и с кожата си дори, че нещото, което наистина най-много ни липсва е Нежността...
Една добра дума, едно погалване...
Способността да бъдем нежни
В Общността на нежните...
Тоест да бъдем човеци.
В този днешен свят на безчовечието.
Просто нямаме друг изход.
Честито Рождество Христово!

Няма коментари: