ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

понеделник, 2 януари 2017 г.

БОЛКА ПО СТРАНДЖА


Току-що приятели ми изпратиха нещо приятно за мен.
И аз, вечният критикар, имам понякога нужда от малко добро усещане, нали?
Всъщност като се размислих...
Май нещата не са чак толкова оптимистични, май пак са си същите. То у нас кое ли се променя?
А си спомням с какво сърце се включих в призива на малкотърновския кмет срещу изсичането на Странджа.
Аз винаги се включвам на страната на истината и порива за свобода.
И после страдам.
Защото в моята страна малцина обичат истината и порива за свобода. Никой не обича критиката. Всеки иска "положителното"...
И какво последва?
Преди няколко месеца гледах с покруса как огромни камиони, натоварени с трупове на току-що отрязани дървета, родните буки и дъбове, разсичаха с огромните си грайфери родното село на татко и мама, Стоилово. Земята трепереше под тежкия товар, останалите здрави къщи стенеха...
Значи това бе резултатът от нашия вик.
И още нещо - две лета, когато си съм в Странджа, горските служители, някои от които и мои приятели, ме гледат под око...
Да, това "спечелих"...
Димо Райков
Заради активната кампания, която поде срещу изсичането на горите, малкотърновският кмет Илиян Янчев си спечели и шампионско признание - в…
VIAPONTIKA.COM

Няма коментари: