ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

сряда, 4 януари 2017 г.

ДА ТЕ ОБИЧАТ ЧИТАТЕЛИТЕ...

ДА ТЕ ОБИЧАТ ЧИТАТЕЛИТЕ...
Едни от най-хубавите ми мигове през изминалата година, дано и Новата да ми донесе още много такива...Всъщност това е Наградата за всеки писател - да те четат хора интелигентни и с въображение! Другото е просто тленност...Благодаря ви, Маргарита и Ингве! Удоволствието да ви дам автографи бе изцяло мое!
Усетих такава топлина при тази наша среща, подобно бе онова, което почувствах и когато на премиерата ми след няколко дни в "Гринуич" читателка високо каза - "Г-н Райков, Вас читателите Ви обичат..."
Аз, тръгналият от Малко Търново по света още невръстен, разделен от дом, семейство и майка още от осми клас, петимният за едно погалване по главата, зная какво значат тези думи! О, как само зная...
Да, всички, родени българи, знаем какво означават подобни думи.
Защото живеем днес в общество, в което топлината почти липсва, скъпим си я за себе си, камо ли за другия...
Затова и усетеното, за което сега ви разказвам, е наистина най-хубавата награда за един писател, а изобщо и за един българин...
Сполай ви, добри хора! Нека Новата да е топла и нежна и за вас, и за вашите близки на сърцето ви!
С приятелство и надежда за нови срещи, чрез книгите ми, но и наяве:
Ваш Димо Райков



Margarita Olsson добави 3 нови снимки.
Среща с двама известни и много уважавани български писатели- Алеко Константинов и Димо Райков ( Dimo Raikov ) !Благодаря за тази възможност за откровен разговор и споделени мисли, преживявания и емоции! Чудесно е да усетиш сродна душа!
Благодаря за топлите, трогателни думи, Димо! Пишете все така от сърце и душа! До нови срещи, може би в Стокхолм след някоя вълнуващо силна книга!
Харесва ми

1 коментар:

Dimo Raikov каза...

Не зная защо главните букви не излизат тук. Извинявайте!