ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

неделя, 15 декември 2013 г.

МОЯТ "ПОДАРЪК" ОТ ФЕЙСБУК



Благодаря на администраторите! Хубаво нещо е усещането за памет, което не е на особена почит, меко казано, при нас, българите...
А и тази подборка дойде навреме, тъкмо мислех как да се обърна към моите приятели във Фейсбук, които почти всеки ден ми пишат с въпрос къде биха могли да намерят някоя моя книга.
Днес се открива поредният панаир на книгата в София, в Двореца на културата. Надявам се, че на щанда на ИК "Хермес" желаещите ще могат да намерят и купят от моите книги.
За мен, тъй като този път нямам възможност да бъда сред читателите си, ще остане усещането, породено от виртуалното ми "присъствие" чрез тази подборка от материали и снимки, както и евентуалните ваши обаждания и отзиви.
Те за мен винаги са били най-сладката и честна награда...

https://www.facebook.com/yearinreview/dimo.raikov.7

А ето и моите книги, които може да намерите на панаира:
http://www.dapochetem.com/dimo-raikov

Няма коментари: