ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

неделя, 1 март 2015 г.

НАЙ-ХУБАВИЯТ ПОДАРЪК ЗА ПРАЗНИКА...


Както казваше баба ми едно време - да се пукнат душманите... Ето, това е най-хубавата награда за един писател! Всичко останало е от лукавого...
Между другото, имам информация,че "парижките" ми книги са вече изчерпани. Затова и си представям усилията, които са положени за намирането на тези две мои книги. Едната,например, " Париж,моят Париж..., е обвита в найлон, сигурен знак, че е купена от площад "Славейков". Там има неколцина души, които ще ви намерят всяка моя книга, особено продавачите на първата маса точно зад спирката на трамвая - Иван и Нели.
Обръщам се към всички мои читатели, към всички с добро усещане към мен и книгите ми, а и останалите ми текстове - честита баба Марта! Здраве, кураж и достоен живот ви желая,приятели! И нови, още по-хубави мигове виртуално, а и, да даде Господ, наяве!
Ваш: Димо Райков
И още малко! Благодаря ви!

Няма коментари: