ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

понеделник, 23 март 2015 г.

ДА БЪДЕШ ГРАНИЧЕН ЧОВЕК...


Чета и заедно с написалия тези редове кървя...
Аз зная какво значи ГРАНИЦА!
Аз съм роден и оформен като човек на Границата. Да, на границата на два свята. Успоредни и толкова различни...
Аз съм, както наскоро каза за мен литературната критичка и изследователка Катя Зографова, ГРАНИЧЕН ЧОВЕК.
О, как зная, как съм изживял с душата и сърцето си Границата...
Тази гранкца,която човек ще носи до края на дните си.
Аз съм описал "моята" граница в романа ми "Реката на смъртта или разказ за генезиса на една омраза" - там е граничният човек...Там е неговият генезис, там е неговата трагедия, там са неговите демони...
В случая, сега, при прочита на тези преживена история на иракския писател на българска територия, аз изгубих и ума, и дума...Защото това се е случило не в онова време,а днес...
Искам само да попитам моите земляци - възможно ли е това да е станало? Възможно ли е това да е било?
Аз зная отговора.
Но искам да чуя моите земляци...
Границата...
Докога...
Димо Райков
Ако едни хора нямат право да живеят нормално и да търсят късмета си свободно по единствената причина, че са се родили оттатък границата, а други...
WWW.DNEVNIK.BG

Няма коментари: