ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

понеделник, 23 март 2015 г.

БЪЛГАРСКАТА ЧАСТ НА МЕЖДУНАРОДНИЯ ПЪТ ЦАРЕВО-МАЛКО ТЪРНОВО - ТУРЦИЯ...


Ужас... Без коментар, нали? 21 век...Онзи ден бях в едно отдалечено, както казваме ние, "на майната си", място във Франция - път като кадифе...
Баща ми, Бог да го прости, правеше този път едно време. С него " участвах" и аз... Още нося спомена,когато един кон ритна татко и как болният му вик процепи въздуха... Колко мъка... Колко хора си вградиха живота в това шосе, каква тръпка предизвикваше мисълта,че щеимаме...международно, ей, не какво да е, а между народите шосе...За да гледам днес тази картинка...
После ще ме укоряват, че много съм критикувал, че не съм бил ...българин...
Добре, нека да мълчим тогава...То какво ли и друго вече ни остава...
А,щях да забравя - някой би ли ми казал дали в подобно състояние е турската част от пътя? Щото, айде бе, турци там някакви, те ли ще се сравняват с нашите юнаци...
А и с баш юнака бат Бойко... Я виж какви магистрали са се ширнали...
Да, пред нас са ширнали полята...
Ама така яко са се "ширнали", че...
Дий, коньо, дий...
Димо Райков
Това е така наречения "Международен Път" Царево - Малко Търново.

Няма коментари: