ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 26 февруари 2015 г.

БЪЛГАРСКА ПРОШКА...


Вече имам такъв усет, че още в начина на писане и на едно изречение, на един израз само, аз усещам онова, което най-много мразя - арогантността и потентността откъм характер и елементарно достойнство..
И ето, пише ми, на мен на ден ми пишат десетки хора, и то на моята страница, и то на лични, и то неведнъж някакъв абсолютно непознат, който направо започва да ме обижда като каруцар.
Вчера, в деня на прошката, същият този човек пак ми пише - Димо, прости ми!
Аз, имайки вече усещане за този, та той какво ли не употреби от арсенала на "бойните" си действия срещу моята особа само часове преди това, се колебая. Съпругата ми вика - все пак Прошка е, хайде, прости му, размислил е човекът, сигурно е бил пиян...
И аз му прощавам.
На сутринта ставам, пускам компютъра и виждам...поредната почти псувня към мен?!? Да, от този същият, който само преди часове ми поиска прошка и тя му бе дадена от мен, макар и със свито сърце.
Този човек има профил на името Михаил Керемедчиев.на снимката му,тоест зад него има една планина, една хубава чудна планина...
И знаете ли в колко точно часа това болно същество е написало мръсните си думи? В нула часа и няколко минути...Едва е изчакало пълното му със злоба сърце няколко минути, та да мине денят на прошката...
Да,прошка. по български...
Мислите ли, че някой европеец, от тези, които ние псуваме и плюем "гордо", е способен на такова "чудо"? Мислите ли,че наистина на света може да има подобно същество, освен в България?

Няма коментари: