ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

петък, 20 февруари 2015 г.

ПОДПИШЕТЕ ПЕТИЦИЯТА ЗА СТРАНДЖА!

Този път се обръщам към своите приятели от фейсбук. Знаете,че аз не робувам на количеството,както някои други колеги, аз държа моите приятели тук да бъдат по-малко, но затова пък всеки от тях да носи белег от общност. Тоест,малко или много, ние да бъдем една общност, обединена от усещането за въображение и чувствителност.
Виждам сега, че много от вас са се присъединили към призива на малкотърновския кмет и са подписали петицията в защита на Странджа от геноцида на дървената мафия, а и политиците. Това ме радва и ви благодаря сърдечно.
Но все още има приятели, които по една или друга причина, не се подписват.
Искам и към вас да се обърна - толкова време вие четете напълно безплатно моите текстове, които всеки ден пиша тук. Ето, нищо не желая в замяна, само един подпис, и то чрез едно натискане на клавиша на компютъра...Нищо повече...Един подпис,един поприв към Свободата...И човешкото достойнство...
И ще се почувствате, сигурен съм в това, по-добре, ще ви стане по-топло и светло на душата. Ще видите, ще усетите...
Хайде стига с тези нашенски оплаквачески нрави! Стани, българино! Стига с това безплодно мрънкане и бистрене на политиката! Хайде да застанем най-накрая на барикадата - запазилите все още усещането си запринадлежност към българския народ и българсите земи срещу продажните мекерета и техния слугинаж.
PETICIQ.COM

Няма коментари: