ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 26 февруари 2015 г.

МИГОВЕ, КОИТО НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА МИ ОТНЕМЕ...


Да тръгнеш от родното Малко Търново, от света и омаята на онова старо градско читалище и да достигнеш до десетки хиляди читатели и техните лични библиотеки, до още колко обществени хранилища на духа, както и до 15 от най-големите и известни библиотеки в света - е, може ли някой да ми отнеме усещането, това прималяващо и тръпно усещане, от този извървян път към негово Величество, Мириса на книгата...Примесено и с другия аромат, оня аромат на неистовото собствено усилие - и то сам, сам и пак сам...Напук на демоните нашенски - и в чуждата, и в собствената ми душа...

Няма коментари: