ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"

ИЗЛЕЗЕ НОВАТА МИ КНИГА "ДИАГНОЗА: БЪЛГАРИН В ЧУЖБИНА"
(за повече информация кликнете върху снимката)

четвъртък, 26 февруари 2015 г.

Един хубав разговор за Париж...

.
Dimo Raikov Тази чудна снимка-символ на Франция и Париж е правена според мен откъм терасата на едното кафене на площад "Трокадеро". Това е най-чудното място в Париж,откъдето можете да снимате в пълната си прелест красавицата-кула. Е,малко ще се "понатоварите" , по нашия бг-стандарт де,с подобно кулинарно удоволствие за закуска,но един път се живее,нали?Всъщност това и се опитвам да внуша на читателите -поне веднъж да заприличат на парижани,например, да умеят да се порадват на...себе си,да се поглезят...Защото животът изтича,ама наистина изтича...И все това оцеляване,оцеляване...
1 час · Харесвам · 1
Цвети Миланова Благодаря за информацията, г-н Dimo Raikov ! Знаете ли, аз обичам Париж от дете. Преди още да го посетя, аз вече го обичах. Живота е пълен с изненади, но човек трябва да мечтае и да проектира живота си, за да се сбъдват мечтите му. И аз съм от тези хора! Посещавам Париж почти през месец и съм щастлива. Но според мен щастието е начина на мислене у човека, а не някакви дадености. И понеже един път се живее, аз реших, че не е важно да посетя 5-звезден хотел и най-скъпия ресторант в Париж, където да си направя снимки и всички "да ми завиждат". Достатъчно ми е да се разходя по улиците в центъра, да вдишам въздуха на Монмартър и да изпия едно кафе с моите приятели в Париж. Обожавам разказите на една моя приятелка, по-голяма от мен, която отдавна живее там и познава Париж по-добре от Варна. За мен Париж е история, култура, тайни, приключения, любов и вълшебство, което ми струва между 50 и 100Е на посещение! За други, Париж е Шанзе Лизе, Галери Лафайет, Шанел, Мулен Руж и сезонни намаления! И на ходене им излиза доста по-солено! Въпрос на ценности и светоусещане! Бъдете жив и здрав и не спирайте да ни заразявате с вируса "Париж" във вашите произведения, защото ... веднъж се живее!!!
1 час · Променено · Вече не харесвам · 1
Един българин в сърцето на Париж : Животът : Novinar.bg
Наричат Париж града на любовта, модата,...
NOVINAR.BG
47 мин. · Харесвам · 1 · Махане на предварителния изглед
Dimo Raikov Това е моето приятелско,"парижко" "намигване"към вас, Цвети, а и към всичко,които обичат Париж. Знаете ли колко е приятно за един автор да види тук, в центъра на света, по "Шан-з-Елизе" как отсреща върви човек с...негова книга в ръка. Това щастие съм го изпитал неведнъж. Да,Париж е необикновен,както казва поетът -във всеки град има по нещо, то в Париж има всичко...
39 мин. · Харесвам · 1
Цвети Миланова Dimo Raikov И аз Ви благодаря г-н Райков! Благодаря Ви за прекрасните книги, които ни притеглят в Париж! Благодаря Ви, че сте един от малкото хора, които доказват, че има сродни души - с еднаква ценностна система, вяра в доброто, очи за наистина красивото в живота, усещане за интелект и възможност да виждат невидимото! Благодаря Ви, че не спирате да вярвате и да се борите с безумията в родината, да ни будите от амока на безтегловността в родината ни! За тези и още много други неща, олицетворяващи моята вяра в доброто - благодаря, че Ви има! И дано от тук нататък да се откриваме и да ставаме повече и по-силни, защото има много хора около мен, но човеците са малко г-н Райков!!! Странно е, но имаме дори няколко общи познати в Париж и ... знае ли, човек.... един ден може да Ви благодаря лично! Мечтите се сбъдват!!! Не спирайте да бъдете себе си, заради нас, вашите читатели и не позволявайте мастилото да изсъхне, заради тези, които Ви внушават да оставите писането, защото според тях не си струва! Струва си, защото нас ни има! Бъдете щастлив, какъвто сте и днес и занапред!!! Успех!!!
23 мин. · Харесвам
Dimo Raikov О,наистина ме трогнахте, Цвети. вижте как се "вамерихме" с вас,аз просто реагирах на чудната снимка и...А в същото време от сутринта в изданието ФРОГНЮЭ върви едно мое интервю с откъс от любимия ми и специален за мен роман - "Реката на смъртта или разказ за генезиса на една омраза". От заглавието разбирате за какво става дума,нали? Та вие сега ми пишете същото... Голям интерес,за някакви си часове хиляди читатели...И като ме нападнаха едни,според мен този е само един - фашист,фашист и само фашист съм бил...Прочетете коментарите,ше видите,ще настръхнете,какви долни хора,та вчера беше и прошка...Без да те познават,така те обиждат,че...Но,майната им на такива. Важното е,че хора като вас непрекъснато ми пишат всеки ден. Това е моята награда и радост...
2 мин. · Харесвам18 мин. · Харесвам · 1
Цвети Миланова Dimo Raikov Аз следя вашите публикации и гостувания в медиите, защото харесвам стила Ви на писане, мислене и изказване. Но не разбирам защо Вие се впечатлявате от тези "хора" с негативните гледни точки?!? Г-н Райков, ВИЕ НЕ ПИШЕТЕ ЗА ТЯХ! Те не говорят Вашия език и не са Вашата кръвна група! Оставете ги и не хабете енергия и емоции за обречени каузи! Ще допълня само: Никой и нищо не може да Ви изцапа, ако Вие не го позволите! Не се обиждайте и не наранявайте сам себе си, заради хора, които са под вашето ниво на развитие и всъщност, точно затова Ви обиждат - гроздето е кисело, когато не може да се стигне и опита! Хората без цел и посока в живота следват мотото, че не е важно те да са добре, а другите около тях да са зле и така си осмислят дните - на казана с българите в ада няма дявол да ги пази!!! И накрая: Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му, но повечето хора са толкова малки, че за да ги видим се опитват да ни изцапат с нещо, както мухите цапат прозореца ни към света, но това не ни пречи да гледаме през него! Не хабете усилия в загубени каузи! Тези хора, човеци няма да станат! А ние имаме нужда да слушаме Вас и не четем техните коментари! Не го правете и вие!!!

Няма коментари: